5-А
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
До 22.03
|
||
Українська мова
|
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=T7a1XcNEYA4&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Lh7VwXnzSQo https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU Другорядні члени речення. Додаток. п. 37 (с. 187- 191). Впр. 434, 440. Оглянути відеоуроки. Другорядні члени речення. Обставини. П. 37 (с. 187 - 192) Класні вправи: 443, 445. Д/з Впр. 447. |
17.03
19.03 |
Українська
література
|
Вивчити напам'ять один із віршів П. Тичини ( а також Т. Шевченка, хто не здав). С. 195- 202.
Є. Гуцало. Основні відомості про письменника. Тема протистояння добра і зла в оповіданні "Лось". Образи хлопчиків. Д/з Прочитати твір (с. 203- 211). Виписати в зошит (або в словничок) оповідання, тропи, персоніфікація, метафора, епітет. Скласти портретну характеристику хлопчиків-"підберезників" за планом. План 1. Допитливі сільські хлопчаки, схожі один на одного, як гриби-підберезники. 2. Кмітливі, сильні. 3. Милосердні, лагідні, добрі брати. 4. Рішучість, здатність до справедливих учинків. Або опис лося за самостійно складеним планом. Обсяг 0,5 - 1 стор. Підготовка до контрольної роботи. Тарас Шевченко. Павло Тичина. Євген Гуцало. Опрацювати питання на с. 197 - 198, 201 - 202, 210 - 211 (усно, на 5 з них за вибором дати письмові відповіді). |
17.03
19.03 |
Зарубіжна
література
|
Тема: Льюїс Керролл Біографія, творча історія книги.
(законспектувати про письменника)
Д/з- «Аліса в Країні Див» читати
Тема: «Аліса в країні див» Організація казки як гри. Д/з Заповніть таблицю Тема: «Аліса та її друзі.» Д/з відп. на пит.. ст.220 |
19.03
20.03 |
Англійська мова
|
Впр 1,2 ст 152
Повт часи ст153 Впр 4 б)ст 153 письмово. ст. 155 слова записати у словник і перекласти.Вивчити три форми дієслів put,read,rise,run,see,sell.Впр.2,3 ст.154-155 |
17.03
20.03 |
Польська мова
|
ст. 103(опрацювати таблицю),вправа 6 |
|
математика
|
Множення
десяткових дробів.
П.34; №914; №917; №919.
https://www.youtube.com/watch?v=8CUu3JTTqbs
Множення десяткових дробів. Розв’язування вправ.
П.34; №922; №927; №929.
Множення десяткових дробів. Властивості множення.
П.34; №933; №935; №937.
Властивості множення десяткових дробів. Розв’зування вправ.
П34.№941,№943,№959
Ділення десяткового дробу на натуральне число.
Ділення десяткового дробу на розрядну одиницю
10,100,1000 і т.д.
П.35; №970; №973; №976. |
13.03
16.03 17.03 18.03 20.03 |
Основи християнської
етики
|
Тема уроку : Мужність і непохитність переконань .
Біблійна розповідь про трьох отроків і царя Навуходоносора . Коментування життєвої ситуації за поданими запитаннями . |
19.03
|
інформатика
|
сертифікати зберігайте
|
16.03
|
географія
|
||
Основи здоров’я
|
§19,20 Дати відповідь на запитання до параграфу
|
|
історія
|
Тема: Руські і козацькі літописи(міфи та легенди, літописи)
Прочитати параграф 21 ст.205 |
18.03
|
Природознавство
|
13.03. - $ 38 –
Чинники середовища життя на планеті Земля.
18.03 - $ 39 – Пристосування організмів до умов
середовища. (див. ст. 171
зробити годівниці для птахів і розвішати з їжею дома)
20.03 - $ 40 – Наземно – повітряне середовище
|
|
музичне мистецтво
|
Тема: Інструментальна музика. Творчість В. Барвінського. Пісня для вивчення:муз. Філіпенка"Веснянка" (пісню шукати в інтернеті)
|
19.03
|
технології
|
Вишивання зразків і узорів хрестиком і напів хрестиком.
|
18.03
|
фізична культура
|
Домашні завдання з фізичної культури на кожний день !
1. Кожного дня виконувати ранкову гігієнічну гімнастику протягом 10 – 12 хвилин. 2. У перервах після кожних 40 – 45 хвилин домашніх навчальних занять робити фізкультурні паузи для знімання втоми, які повинні складатися з 5-7 вправ. Кожну вправу повторювати 8-10 разів. Особливо корисні вправи зі скакалкою. 3. Намагайтеся бути на свіжому повітрі 2 – 2,5 години щоденно – це дуже корисне для здоров’я. Регулярно тренуючись і зміцнюючи свої м’язи, ви обов’язково будете завжди здорові і життєрадісні ! |
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
До 03.04
|
||
Українська мова
|
Тема уроків (2) "Речення з однорідними членами речення. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченні з однорідними членами речення.
П. 38, 39. Класні вправи: 454, 457, 462, 463, 467. Д/з Впр. 465. Скласти висловлювання (твір, обсяг - 0,5-1 стор.) на тему "Мої улюблені квіти" ("Шкільний сад"), використовуючи однорідні члени речення. https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=rqEoIl1M1D4&feature=youtu.be Підготовка до контрольної роботи. Другорядні члени речення. Однорідні члени речення. П. 37-39. Впр. 468 https://naurok.com.ua/test/drugoryadni-chleni-rechennya-odnoridni-chleni-rechennya-88279.html https://naurok.com.ua/test/drugoryadni-chleni-rechennya-odnoridni-chleni-rechennya-102588.html https://vseosvita.ua/test/druhoriadni-chleny-rechennia-odnoridni-chleny-rechennia-14611.html |
02.04 |
Українська
література
|
М. Рильський. Краса рідної природи, її відтворення засобами поетичної мови.
"Дощ", "Осінь - маляр з палітрою пишною". С. 212-213, 214. Один з віршів напам'ять. Перегляньте відео, дайте відповіді на запитання до віршів (на заданих сторінках). Випишіть у зошит із віршів епітети, порівняння і метафори https://www.youtube.com/watch?v=EgoMzvwRCMw&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=0heWv_BPOTg&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=p32ldSO7THA&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=GhhJnxxgs5g&feature=youtu.be |
|
Зарубіжна
література
|
Тема: Сучасна література. У колі добрих друзів.
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» Д/з читати Тема: Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадні фабриці містера Вонкі. Д/з Виписати цитати до образів твору, намалювати малюнок до повісті. |
02.04
03.04 |
Англійська мова
|
Впр.4,ст156 письмово .Слова записати у словник,перекласти і вивч.
Впр.5,ст.158.Читати і вивч. Впр.2,.ст.159.Зробити проект. |
|
Польська мова
|
||
математика
|
. п.35;
№975; №978; №980
п.35; №983(1-6); №985
п.35;
№983(7-12); №987; №990
п.35; домашня самостійна робота
|
30/03
31/03 01/04 03/04 |
географія
|
||
історія
|
Тема: Історичні праці XIX -поч.XX ст.(як історія стала наукою; національне відродження; науково-популярна та художня література)
Опрацювати параграф 22 ,ст.216 |
01.04
|
інформатика
|
||
основи здоров'я
|
$21стор.135,136.завд1,2.стор137.перевір себе.
|
|
природознавство
|
п.41. Водне середовище життя організмів
п.42. Грунтове середовище життя організмів |
|
музичне мистецтво
|
Опрацювати ст. 104-106. Перегляньте музичний фільм-жарт"Країна Оркестрія". Дати відповідь на запитання після теми. 6клас. Тема : Рондо. Сюїта. Опрацювати, дати відповіді на запитання. Прослухати та спробувати заспівати пісню Н. Май " Веселка". 8 клас. Опрацювати ст. 134-140. Слухання музики та аналіз:В. - А. Моцарт Концерт для флейти та арфи з оркестром до мажор. Й. Гайдн Симфонія з ударами литавр (2 частина).
|
02.04
|
основи християнської етики
|
Тема уроку" Мудрість як Божий дар "
Біблійна розповідь про суд Соломона . Важливість мудрості у житті людини . |
02.04
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
До 10.04
|
||
Українська мова
|
Контрольна робота.
Другорядні члени речення. Однорідні члени речення. Виконайте завдання одного варіанта (завдання в вайбері) Звертання. Розділові знаки при звертанні. ₴ 40. Вправа 476 Класні вправи: 472,473 і 474 та 471(усно) https://www.youtube.com/watch?v=o-fJVVDOws8&feature=youtu.be |
07.04
09.04 |
Українська
література
|
Література рідного краю-4
Цікаві твори письменників-земляків. І. Франко "Олівець". Читаємо це оповідання з інтернету Тут ідеться про дитячі шкільні роки часів Івана Франка. Бажаю приємного читання. Д/з Написати 5-7речень про особисті враження від прочитаного Григір Тютюнник. Коротко про письменника. "Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів - природи й людини. Прочитати с. 215-222. Виписати цитати до образу хлопчика Олеся. https://www.youtube.com/watch?v=uL2Wkpcgtgg&feature=youtu.be |
07.04
09.04 |
Зарубіжна
література
|
Тема: « Доброта і щирість головного героя, його пригоди на фабриці» (переглянути відео)
Д/з нап. характеристику дітей- героїв твору(Август Глуп, Верука Солт, Віолетта Борегард, Майк Тіві) Тема: Образи повісті. Яскравість художнього світу твору. Д/з. Характеристика Віллі Вонки, скласти сенкан. |
09.04
10.04 |
Англійська мова
|
Впр.1 ст.160 усно.Впр.2 ст.160 письмово.
Впр.6 ст.161 письмово. Повт. лексику іграматику до теми'Погода і одяг'. |
|
математика
|
п.35;
№993; №1003(1,2)
п.35; №1007(1); №1009; додається конспект у вайбері п.35; №1010(3,4,5,6); №1013, додається конспект у вайбері п.35; №1015; №1019; конспект додається у вайбері |
06.04
07.04 08.04 10.04 |
інформатика
|
1 група
Іт-книга. Урок 24
2 група
Іт-книга урок 19
|
|
природознавство
|
п.43. Взаємозв'язки між організмами. Письмово ст.188. Перевірка знань (5 і 6 завдання)
п.44. Екосистеми. ст.193, завдання 7 (письмово) |
8.04
10.04 |
Історія
|
Розділ VI "Усе має минуле".
Тема: Праця і господарство: у минулому та нині(житло і побут давніх українців,праця і господарство, традиційні заняття українців) Опрацювати параграф 24 |
08.04
|
технології
|
Виготовлення
крашанки
|
|
музичне мистецтво
|
Симфонічна музика. Опрацювати ст. 107-110. Творчість В. А. Моцарта. Слухання та аналіз музики:Симфонія 40 соль мінор (1 частина).
|
|
основи християнської етики
|
Служіння як відповідь на покликання .
Біблійна розповідь про покликання Самуїла . Роль Миколи Амосова у хірургії . Підручник ст 98-102 . Уважно прочитати біблійну розповідь - завдання 2 . У зошит записати : - тему уроку - визначення - " Служіння " - завдання 3 - коротко . |
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
До 18.04
|
||
Українська мова
|
Українська мова
2 уроки Вставні слова, виділення їх на письмі комами. ₴41. Вправа 486 (д/з) Класні вправи: 482,483 і 484(усно), (перші дві письмово). https://www.youtube.com/watch?v=PD3bGpmed2g&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=7xfoSPBPglc&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=pCoqd-kKjcI&feature=youtu.be |
|
Українська
література
|
Точність і лаконізм описів природи. Допитливий, добрий, чуйний хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
Дочитуємо оповідання до кінця. Д/з намалювати асоціативне "сонечко" - Олесь за виписаними цитатами (сонечко з промінчиками, на них пишемо риси характеру чи зовнішності героя; наприклад, добрий, чуйний, дивакуватий, білявий .....) Описати письмово в зошиті епізод з тексту, який найбільше запам'ятався (обсяг 0,5 стор.) Можна також додатково намалювати ілюстрації до твору. Тоді оцінка на 1-2 бали вища. Крім того, дивимося відеоуроки. Вони потрібні для закріплення того, що подає вчитель- предметник. |
|
Зарубіжна
література
|
||
Англійська мова
|
Впр 1,2,3 ст.162-163
Ст.165 слова запис. у словник перекласти і вивч. |
|
математика
|
п.34;п.35; №1021; №1026; №1033(1)
п.34;п.35;контрольна робота у вайбері
п.34,35; №1033(2,3)
|
13.04
14.04 15.04 |
інформатика
|
1 група https://studio.code.org/hoc/1 Серифікати зберігайте
|
|
природознавство
|
Рослинний і тваринний світ своєї місцевості
(пригадайте найпоширеніші рослини і тварини лісу, поля, водойм, грунту). Про них дізнайтеся з додаткової літератури, енциклопедії, інтернету. |
|
Історія
|
Тема:Праця і господарство:у минулому і нині(українське село і місто у XVIIIст.)
Опрацювати параграф 24 |
15.04
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
До 24.04
|
||
Українська мова
|
Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.
С. 172-173. Впр. 402. Прочитати двічі текст, скласти до нього план. Потім записати СВОЇМИ СЛОВАМИ те, що запам'ятали (~85% тексту) спершу на чернетці, згодом у зошиті. Увага! Просто переписувати текст з підручника в зошит не можна, потрібно переповісти СВОЇМИ СЛОВАМИ!!! РМ-21,22 Оформлення конверта, написання листа до рідної людини. С. 210-214. Прочитати й проаналізувати усно вправу 489, пам'ятку про те, як писати листа (впр. 492), як оформляти конверт (с. 214) і написати листа до бабусі, дідуся, сестри, навіть вчительки, наприклад до Ярослави Всеволодівни(Впр . 492 або 493). Оформити конверт (у зошиті). Якщо хтось забажає написати мені листа, то ось моя адреса: Львівська обл. Яворівський р-н с. Наконечне І вул. Лесі Українки, 87 Пошт. індекс 81032 https://vseosvita.ua/library/rozvitok-movlenna-list-do-ridnoi-ludini-z-vikoristannam-zvertan-ta-vstavnih-sliv-dilovi-paperi-oformlenna-konverta-abo-adresi-na-postovij-listivci-232849.html |
|
Українська
література
|
Урок позакласного читання
Сучасні твори про історичне минуле. Оксана Сенатович. "Малий Віз". Читаємо текст з інтернету. Д/з написати свої враження від прочитаного (обсяг 0,5 стор. зошита) Микола Вінграновський. "Сіроманець" - захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка. Гуманізм повісті. С. 223-249 Читаємо повість, від розчулення якою, учні плачуть. Читаючи, виписуємо цитати до характеристики образу хлопчика і вовка. ТУТ https://www.youtube.com/watch?v=h7_lzB505dY&feature=youtu.be |
|
Зарубіжна
література
|
Тема: «Позакласне читання. Астрід Ліндгрен «Пеппі Довгапанчоха» (Розділи «Пеппі оселяється на віллі «Хованка», і «Пеппі вишукує речі і втряє в бійку») Цікаві пригоди незвичайної дівчинки.»
Д/з прочитати 2 розділи, скласти план до 2 розділу. «Пеппі Довгапанчоха» Робота над змістом твору (розділ «Пеппі йде до школи») Світ дитинства у творі Д/з проч. розділ, написати характеристику образу Пеппі |
23.04
24.04 |
Англійська мова
|
Впр.1,ст.166.
Ст.167 опрацювати таблицю. Впр.4,5 ст.168 письмово. |
|
МАТЕМАТИКА
|
п.36;
№1042; №1046
. п.36; №1048; №1050; №1056; конспект додається у вайбері
п.36; №1054; №1058; конспект у вайбері
|
21.04
22.04 24.04 |
ПРИРОДОЗНАВСТВО
|
ПОВТОРИТИ П.33-44. СТ.194 (ВИВЧИТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ)
П.45 ЛЮДИНА ЧАСТИНА ПРИРОДИ. ЗАВДАННЯ 5 ПІДРУЧНИКА, СТ.201 |
22.04
|
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
|
Опрацювати ст. 113-116.Творчість Л. Ван Бетховена., слухання: п'ята симфонія, аналіз.
|
23.04
|
Історія
|
Тема:Наука і освіта:тепер і колись(наука і освіта, Києво-Могилянський колегіум, Львівський університет)
Опрацювати параграф 25 |
22.04
|
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
|
Тема :
Очікування Месії . Біблійна розповідь про Благовіщення . Важливість події . Традиції святкування Благовіщення . Підручник ст 112-114 . |
23.04
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
Українська мова
|
Контрольна робота 8
Звертання. Вставні слова. Складні речення. Пряма мова. Діалог ДИКТАНТ Диктант складається з двох голосових повідомлень У Viber |
12.05-15.05
|
Українська література
|
Твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
Д/з Розповісти письмово про улюбленого героя прочитаного у 5 класі художнього твору з української літератури (обсяг 0,5 сторінки тексту) Повторення вивченого. Літературні диктанти та ігри. Д/з Повторити все, вивчене протягом року, підготуватися до написання літературного диктанту. |
12.05
14.05 |
Зарубіжна література
|
Тема: Туве Янсон « Зима- чарівниця». Чарівність художнього світу твору.
Д/з проч. твір, намалювати малюнок Тема: Розвиток мовлення. Написання твору «Мій улюблений літературний герой». Д/з підг. до контрольної роботи, повт. матеріал за 2 семестр |
14.05
15.05 |
Англійська мова
|
Контроль письма.
|
|
математика
|
п.37,38; №1117, №1121
п.37, 38; №1120; №1127; урок у Zoom.
п.37,38; завдання у вайбері
|
12.05
13.05 15.05 |
Історія
|
Тема: Минуле дозвілля : ігри та іграшки
Опрацювати параграф 27 |
13.05
|
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
|
Служіння Ісуса Христа .
Хрещення Ісуса . Біблійна історія . Марко 1,1-14 . Звичаї українського хрещення . ₴ 23 |
14.05
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
До 22.05
|
Українська мова
|
Повторення й узагальнення вивченого з розділів "Лексикологія. Будова слова й орфографія. Фонетика й графіка."
₴ 4-32; ₴45. Класні вправи: 518, 520, 521, 523, 527. Д/з Впр. 528. Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділів "Орфоепія й орфографія." ₴22-32; ₴45. Класні вправи: 525, 526. Д/з Впр. 529. |
19.05
21.05 |
Українська література
|
Повторення вивченого. Літературний диктант.
Повторення вивченого. Практикум з теорії літератури. Повторити усі художні засоби (у кінці підручника або з літературознавчого словничка). Д/з З улюбленого художнього твору виписати 2 метафори, 2 епітети, 2 порівняння, 2 гіперболи. Автора і назву твору вказати обов'язково. |
19.05
21.05 |
Зарубіжна література
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Завдання ст. 254-255.письмово 3 завдання на відповідність.
|
22.05
|
Англійська мова
|
Впр.1,2ст.177
Впр 1,ст.180-181. Читати.Впр.2,3 ст.181 |
19.05
21.05 |
математика |
п.36-38;
конспект у вайбері
п.36-38; №1138(16), №1139(1), №1142(3) п.36-38; завдання у вайбері п.36-38; завдання №6 в тестовій формі ( ст.249, №1-6) |
18.05
19.05 20.05 22.05 |
основи християнської етики |
Ісус Христос як лікар душі та тіла .
Біблійні розповіді . ₴ 25 . |
|
інформатика
|
І ГРУПА
ІТ книга урок 24 ІІ ГРУПА ІТ книга урок 23 |
|
Історія
|
Тематичний контроль теми :"Дослідники історії.Усе має минуле"
|
20.05
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
До 29.05
|
Українська мова
|
Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу "Синтаксис. Пунктуація"
₴ 33-45. Класні вправи: 530, 531, 532 Д/з Впр. 533. |
26.05
|
Українська література
|
Повторення вивченого.
Літературознавча гра. (Урок відбувся в зумі) Д/з повторити все вивчене протягом року. Наступного разу отримаєте список рекомендованої літератури для прочитання влітку на 6 клас |
26.05
|
Зарубіжна література
|
||
Англійська мова
|
ПОВТ.ВИВЧЕНИЙ МАТЕРІАЛ
|
|
математика |
повт.п.1-5;
завдання №6 в тестовій формі ( ст.249, №7-12)
повт. п.6-10; №1143(1-5)
повт. п.11-15; №1152; №1154 |
25.05
26.05 27.05 |
ІНФОРМАТИКА |
І ГРУПА
ІТ книга урок 29 ТЕМАТИЧНА РОБОТА |
|
Історія
|
Повторення
|
27.05
|
Немає коментарів:
Дописати коментар