8-Б клас
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
музичне мистецтво
|
Класицизм:архітектура, скульптура, живопис. Опрацювати тему і дати відповіді на запитання, що після теми.
|
19.03
|
Українська мова
|
Розділові знаки при відокремлених членах речення ( означення).
Опрацювати таблицю. П. 34. Впр. 404, 399(* означення, а не обставини), 402 Д/з Впр. 400 Відокремлені означення. Створення висловлення-роздуму " Кого із сучасників я вважаю успішною людиною?" з використанням відокремлених означень. Переглянувши тексти про відомих українців різних часів ( Впр. 87, 90, 92, 109, 338), створити власний роздум про когось із сучасників ( має бути теза, доведення і висновок) .Українська мова. Продовжуємо працювати над висловленням-роздумом "Кого із сучасників я вважаю успішною людиною?", використовуючи відокремлені означення Відокремлені прикладки. П . 35. Впр. на уроці 414, 416 https://www.youtube.com/watch?v=omFpp7VeBdE&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=hfqRsZ1oS_0&feature=youtu.be Впр. 420 |
13.03
17.03 19.03 20.03 |
Українська
література
|
1.
Прочитати повість Ю.Винниченка «Місце для
дракона» (сторінка 187-207).
2.
Написати на чернетках твір-роздум на тему «Добро
чи зло перемогло у повісті»
(№1 з домашнього завдання с.207).
|
|
Зарубіжна
література
|
Тема: Дон Кіхот і Санчо Панса- образи, у
яких втілено високу мрію і прагматизм. ( Д/з
- порівняльна х-ка в зошитах)
Напишіть твір: « Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?» |
17.03
19.03 |
Англійська мова
|
Впр. 102, 103 (письмово ).
Впр. 4 (a) ст. 150 ( підручник) Підручник впр. 7(a) ст 153. Впр.8 ст. 155. |
17.03
18.03 |
Польська мова
|
впр 22 ст 130
|
|
алгебра
|
Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння.
Параграф 20;№779; №781; №783; №785;(таблиця на сторінці 172)
|
17.03
|
геометрія
|
Розвязування прямокутних трикутників . Завдання в презентації у групі 8-А,8-Б карантин(Viber)
Розвязування прямокутних трикутників . Завдання в презентації у групі 8-А,8-Б карантин(Viber) |
16.03
18.03 |
Основи християнської
етики
|
Тема уроку : " Не убий "
( Продовження ) Цінність життя як дару Божого . Шкідливі звички . Забруднення навколишньої природи . Коронавірус . Пісня " Все віддам я для Ісуса " . |
19.03
|
інформатика
|
сертифікати
зберігайте
2 група Іт-книга урок 22, 23 |
22.03
16-18 |
Біологія
|
"Соматична та вегетативна нервова система. Профілактика захворювань нервової системи". Мета: ознайомитися з функціями соматичної та вегетативної нервової системи; захворюваннями нервової системи та їх профілактикою. Завдання1. Вивчити п. 39 і п. 40 підручника, звернути увагу на схему регуляції довільних рухів людини( мал.150), схему будови вегетативної (автономної ) нервової системи (мал.151). Завдання 2. Вивчити таблицю : "Вплив симпатичного та парасимпатичного відділів автономної нервової системи на діяльність деяких органів". Завдання 3. Заповнити таблицю: "Функції периферичної нервової системи" у робочих зошитах на ст.75.
Завдання 4. Розв'язати тести на ст. 193 підручника. Переглянути презентацію. Тема: Сенсорні системи людини. Їх загальна характеристика. Завдання1. Опрацювати п. 41 підручника, дати відповіді на запитання в кінці параграфа. Завдання2. У зошиті на ст.76 заповнити схему загальної структури сенсорних систем. |
17.03
18.03 |
фізика
|
§31. Контрольні запитання ст.166. Вправа 31
|
|
історія всесвітня
Історія України креслення |
Розділ v Епоха просвітництва.
Тема: Початок промислового перевороту та його вплив на життя різних верств населення. Просвітництво. Опрацювати параграф 23 і 24 Тема: Освічений абсолютизм. Росія в 2п.XVIII ст. Практичне заняття:Проаналізувати зміст Конституції Пилипа Орлика Опрацювати параграф 29 ст.193(документ) Узагальнення розділуIV Українські землі наприкінці50-х р.р. XVIIст.-на поч.XVIIIст. Повторити параграфи 22-30 Розділ V Українські землі в 20-30-х р.р. XVIIIст. Тема:Гетьманщина у 20-40-х р.р. XVIII ст. Опрацювати параграф 31 завершити роботу і поставити позміри |
13.03
20.03 13.03 19.03 20.03 |
хімія
|
||
основи здоровя
|
§15 стосунки між статями
|
|
географія
технології фізична культура |
Тема: Гірські ландшафти України. Українські Карпати, Кримські гори. Опрацювати текст та ілюстрації підручника згідно з темою
Тема: Природні умови і ресурси Чорного і Азовського морів. Опрацювати текст і ілюстрації згідно з параграфом підручника 18.03 – Вишивання картин бісеру Домашні завдання з фізичної культури на кожний день ! 1. Кожного дня виконувати ранкову гігієнічну гімнастику протягом 10 – 12 хвилин. 2. У перервах після кожних 40 – 45 хвилин домашніх навчальних занять робити фізкультурні паузи для знімання втоми, які повинні складатися з 5-7 вправ. Кожну вправу повторювати 8-10 разів. Особливо корисні вправи зі скакалкою. 3. Намагайтеся бути на свіжому повітрі 2 – 2,5 години щоденно – це дуже корисне для здоров’я. Регулярно тренуючись і зміцнюючи свої м’язи, ви обов’язково будете завжди здорові і життєрадісні ! |
16.03
19.03 |
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
До 04.04
|
||
Українська мова
|
Тренувальні вправи. П. 34,35. Д/з Впр. 417,421 (на 2 уроки)
Завдання у класі - виконати тести Відокремлені обставини П. 36. Вправи на уроці: 433,424(письмово), 429(усно) Д/з Впр. 437 https://www.youtube.com/watch?v=4IA-ZWY_LdE&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=_ibXNJg09Lk&feature=youtu.be |
03.04 |
Українська
література
|
Чого навчає повість-казка «Місце для дракона»
(твір-роздум у робочому зошиті або на чернетках).
Читати повість Чемериса «Вітька+Галя»
(ст.208-220)
|
30/03
03/04 |
Зарубіжна
література
|
Тема: Класицизм як художній напрям, його характерні риси. Мольєр – майстер класицистичної комедії. «Міщанин-шляхтич», відео https://www.youtube.com/watch?v=9VEKcZAOsl8
Д/з законсп. ст.. 236-244, проч. «Міщанин-шляхтич». https://www.youtube.com/watch?v=9VEKcZAOsl8 |
02.04
|
Англійська мова
|
Впр. 1(a) ст. 155. (Прочитати розмову) Впр. 1(b) , 2(а) ст. 157. Впр. 3,4 (а) ст. 158. Впр 4(b) ст. 158-159( прочитати текст і дати відповіді на запитання). |
31.03
01.04 |
АЛГЕБРА
|
§21; №811; №813; №815.
.§20,21;домашня самостійна робота |
30/03
03/04 |
ГЕОМЕТРІЯ
|
Розвязування задач §21 №756-759, Д/з №761
Домашня самостійна робота №4 , ст 149-150 |
|
Біологія
|
Тема: "Зорова сенсорна система. Око." Завдання: опрацювати п. 42 підручника, дати відповідь на запитання в кінці параграфа, у робочих зошитах заповнити схему - частини зорового аналізатора (ст.76), на ст. 77 виконати лабораторне дослідження - визначення акомодації ока, переглянути презентацію.
Тема: "Сприйняття світла, кольору, простору. Лабораторне дослідження: виявлення сліпої плями на сітківці ока. Гігієна зору." Завдання 1. Опрацювати п.43 підручника, дати відповіді на запитання в кінці параграфа. Завдання 2. Виконати лабораторне дослідження: "Виявлення сліпої плями на сітківці ока" ( у зошиті на ст.78 ), написати висновок. |
31.03
01.04 |
географія
|
Тема: Природокористування. Основні види забруднень довкілля в Україні п.46
Тема: Природно-заповідний фонд України. Позначення на контурній карті об'єктів природно-заповідного фонду України п.47 |
31.03
02.04 |
хімія
|
Перейти за посиланням завдання
|
|
інформатика
|
||
фізика
|
1) п.32, у робочий зошит записати розв. задачі №1,2, ст. 173-175
2)Вправа 32, ст. 176 |
|
основи здор.
|
$16.
|
|
основи християнської етики
|
Тема уроку: Не чини перелюбу " .
Опрацювати матеріал з додатку вчителя . Записати пояснення із завдання 2 ( стор 90 ) Заповнити схему у завданні 8 ( стор 94 ) |
02.04
|
Історія України
|
Тема:Становище Лівобережної України в 2п.VIIIст.
Опрацювати параграф 32,ст.212 Тема:Становище Слобідської України в 2п.VIIIст. Опрацювати параграф 32,ст 218 |
02.04
03.04 |
Історія всесвітня
|
Тема:Міжнародні відносини
Опрацювати параграф 27-28 |
03.04
|
креслення
|
§ 7
Стр 112-122
Виконати завдання стр 117-120
|
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
До 10.04
|
||
Українська мова
|
Тренувальні вправи.
Вправи на уроці: 431, 428 і 435(усно). Дві перші вправи письмово. Д/з ₴ 34-36. Впр. 438. Складання допису дискусійного характеру до блога "Чи переможе книжку комп'ютер, а бібліотеку - Інтернет?" з використанням відокремлених обставин. Обсяг 2 сторінки. |
07.04
|
Українська
література
|
Прочитати другу частину повісті Чемериса
«Вітька+Галя» (ст.221-234).
Прочитати повість (ст.235-249).
|
|
Зарубіжна
література
|
Тема: «Міщанин-шляхтич».Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
Д/з підручник, зап. Ст..254, характеристика образу Журдена (в зошиті) Тема: «Міщанин- шляхтич». Основні образи комедії. Порівняння образів твору (Журден-Клеонт, Журден- Дорант) Д/з Складіть порівняльну характеристику даних героїв, ( в зошиті) повторіть засоби комічного. |
07.04
09.04 |
Англійська мова
|
Впр.5, ст.159 (усно) Впр.1 ст.162 ( читати текст,написати до цього тексту 5 запитань). Впр.1,2 ст.164. Повторити лексичний матеріал від ст.137 та утворення пасивного стану ст.146.Впр.8,9,10,11 (ст.168). |
07.04
08.04 |
АЛГЕБРА
|
§21; №1001
.§22 (ст.184-185); №836; №838 |
07.04
08.04 |
ГЕОМЕТРІЯ
|
Розвязування задач №776-781 , Д/з № 782
Підготовка до контрольної роботи https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-na-temu-rozv-yazuvannya-pryamokutnih-trikutnikiv-119045.html |
|
фізика
|
1) п. 33
2)Вправа 33 |
|
біологія
|
Тема: "Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Лабораторне дослідження: вимірювання порога слухової чутливості." Завдання: опрацювати п. 44, робота в зошит: на ст. 79 виконати завдання + лабораторне дослідження на ст. 80.
Тема: "Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю, нюху та смаку. Рецептори внутрішніх органів." Завдання1. Опрацювати п.45, 46 підручника, дати відповіді на запитання в кінці параграфів, у зошиті на ст.81 заповнити таблицю. Завдання2. У зошиті на ст. 88 (для нотаток) виконати дослідницький практикум: "Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри." Пояснення до виконання є у підручнику на ст.216. Переписати і виконати. |
08.04 |
інформатика
|
||
географія
|
п.48. Природнозаповідний фонд України.
Практична робота №10, ст.234, завдання 6* Повторити п.36-48, ст.235, завдання (1-11) |
08.04
10.04 |
технології
|
Робота
над виробом - вишивання картин з бісеру.
|
|
музичне мистецтво
|
Опрацювати ст. 141-145. Слухання та аналіз музики : М. Березовський Хоровий концерт " НЕ отвержи мене во время старости", соната для скрипки і чембало (2 частина),А. Ведель""
"Херувимська", Д. Бортнянський концерт для чембало з оркестром. Д/з відповіді на запитання ст. 145. |
|
Історія України
|
Тема:Південна Україна
Опрацювати параграф 33 ст.219-223 Тема:Південна Україна Опрацювати параграф 33 ст.224-225 |
09.04
10.04 |
Історія всесвітня
|
Тема:Англійські колонії в Північній Америці
Опрацювати параграф 29 |
10.04
|
основи християнської етики
|
Любов - основа подружнього життя .
Ознаки любові - 1 Кор .13 , 4-8 . Ознаки християнського подружжя . Шлюбна символіка українського народу . Підручник ст 94 - 102 . Історія Бруно Ферреро " Скажіть це раніше " . |
09.04
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
До 18.04
|
||
Українська мова
|
Контрольний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом).
С. 221-222. Впр. 393. Двічі прочитуємо текст, складаємо до нього план (складний план - такий, що має підпункти а, б, в ...). Потім пишемо текст переказу. Спочатку на чернетці, потім у зошиті. План також записуємо в зошит. https://moyaosvita.com.ua/literatura/yak-pisati-stislij-perekaz/ Крім того дивимося відеоуроки зі школи онлайн |
|
Українська
література
|
Характеристика образів повісті В.Чемериса
«Вітька+Галя».Дібрати цитати із твору для характеристики героїв.
Скласти лист до одного з персонажів повісті.
|
|
Зарубіжна
література
|
Тема: Написати твір-мініатюру на тему: «Будь – який обман принижує порядну людину» (Мольєр)
|
14.04
|
Англійська мова
|
Узагальнюємо знання .Повторити Past Simple Passive. Виконати завдання 1,2,3,4. Розпочинаємо нову тему :"Газети."Впр.1 (a ,b) ст.182, 183, впр.2 ст.183. Нові слова виписати у словник та вивчити їх. |
14.04
15.04 |
АЛГЕБРА
|
.§21,22;
№846; №848
.§20-22; завдання у вайбері
|
14.04
15.04 |
ГЕОМЕТРІЯ
|
||
біологія
|
Тема наступного розділу: "Поняття про вищу нервову діяльність, її основні типи. Дослідницький практикум: Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту." Завдання 1. Опрацювати п.47 ( до безумовних рефлексів). Завдання 2. У робочому зошиті (ст. 96-97) виконати дослідницький практикум, написати висновок.
Тема: "Безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло." Завдання: опрацювати п. 47, дати відповіді на запитання в кінці параграфа, у робочому зошиті на ст.91 виконати завдання письмово + лабораторне дослідження, написати висновок. |
14.04
15.04 |
фізика
|
п.34, вправа 34
|
|
інформатика
|
||
географія
|
Тема: Демографічна політика. Механічний рух населення
|
13.04
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
До 24.04
|
||
Українська мова
|
Відокремлені додатки. Тренувальні вправи.
₴37. Впр. 445(д/з) Класні вправи: 440, 442, 443 Телеурок на цю тему вже був на минулому тижні. https://www.youtube.com/watch?v=TwdpW41XCKY&feature=youtu.be https://ukrerudyt.com/test.php?test=158 |
|
Українська
література
|
||
Зарубіжна
література
|
Тема: «Література ХХ-ХІХст. У пошуках себе і високого польоту. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» Філософський зміст твору.»
Д/з Законсп. біографію де Сент- Екзюпері, проч. казку-притчу « Маленький принц» Тема: «Маленький принц» Людські взаємини, моральні цінності у казці-притчі.Заповніть таблицю Д/з випишіть крилаті вислови з твору, намалюйте малюнок до твору. |
21.04
23.04 |
Англійська мова
|
Повторити слова ст.183.Впр.3 ст.183 (слова із рамочки записати у словник та вивчити), впр.4 ст.184. Тема: "Українські газети" Впр. 1 ст.185 (усно ). Впр. 2 ст. 185. (Читати, письмово виписати відповіді до пунктів перед текстом ). Слова ст. 186 ( записати у словник та вивчити). Впр. 3 ст. 187. (До відповідних назв газет англійської мови добрати відповідні назви українських газет. ) |
21.04
22.04 |
АЛГЕБРА
|
§20-22; №851; №859
. §20-22; контрольна робота (завдання у вайбері) |
21.04
22.04 |
ГЕОМЕТРІЯ
|
§22 Многокутник і його
елементи. Сума кутів опуклого многокутника № 810-813, № 821-823, № 831
|
22.04
|
БІОЛОГІЯ
|
Тема: "Умовні рефлекси. Мова. Мислення та свідомість." Завдання: опрацювати п. 48, 49 підручника, дати відповіді на запитання в кінці параграфів, у робочих зошитах вивчити опорний конспект, що на ст.90, 92; виконати самостійну роботу( ст.93).
Тема: "Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження: дослідження різних видів пам'яті." Завдання: опрацювати п.50 підручника, дати відповіді на запитання в кінці параграфа, у робочих зошитах (ст.94-95) виконати лабораторне дослідження різних видів пам'яті, написати висновки. |
21.04
22.04 |
фізика
|
п.35, вправа 35
|
|
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
|
Романтизм в образотворчому мистецтві". Опрацювати матеріал зі ст. 146-153. Д/з відповіді на запитання до теми, зі ст. 154,155 виконати творчі роботи на вибір. (здача після карантину)
|
23.04
|
інформатика
|
||
Історія України
|
Тема:Правобережна Україна та західноукраїнські землі (національно-визвольний рух, гайдамаки)
Опрацювати параграф 34ст.226-227 Тема:Правобережна Україна та західноукраїнські землі(коліївщина,опришківський рух) Опрацювати параграф 34ст227-230 |
23.04
20.04 |
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
|
Тема уроку :
" Не кради ". Праця як моральний орієнтир у житті людини . Підручник ст 103-115 . Джерела власності , важливість праці , гріхи , що порушують дану заповідь . Виписати цитату Матей 6, 19-21 . Бруно Ферреро "Гостина у замку " . Матеріали в додатку . |
23.04
|
Історія всесвітня
|
Практичне заняття на тему: Повсякденне життя в країнах Західної Європи у XVIIIст.
Опрацювати ст.224-225 |
24.04
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
|
Українська мова
|
РМ - 17. Контрольний письмовий твір-опис пам'ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин).
С. 105-107. Вправа 161. Роздивіться фото у вправі 159. І напишіть твір-опис дзвіниці Софійського собору. Попередньо складіть план твору Обсяг твору 2-2,5 сторінки. Написати до завтра Повторення вивченого. Синтаксис. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення. Односкладні й неповні речення. Редагування неправильно побудованих словосполучень і речень. С. 254-257. Класні вправи: 459, 461, 463. Д/з Повторити ₴ 5 - 27. Впр. 469. Аналіз контрольних робіт (диктанту і твору) (індивідуально протягом дня) |
12.05-15.05
14.05 15.05 |
Українська література
|
||
Зарубіжна література
|
Тема: Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи». Моральні проблеми та їх осмислення у творі.
Д/з Характеристика образів Марсем і Аліни Тема: Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи». Пошук власного шляху в житті, конфлікти батьків і дітей у творі. Д/з підготуватися до к. р., |
14.05 |
Англійська мова
|
15.05 Контроль письма.
|
|
алгебра
|
§23;
№863, №868; додається конспект у вайбері
§26; №971; №976; урок у Zoom.
|
12.05
13.05 |
геометрія
|
Площа
трапеції № 941-943, № 947-950, № 954-956
|
13.05
|
ІНФОРМАТИКА
|
ІТ книга урок 45
|
|
БІОЛОГІЯ
|
Тема: " Розмноження та розвиток. Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини. Запліднення, менструальний цикл." Завдання: опрацювати п. 59, 60 підручника, дати відповіді на запитання в кінці параграфів, письмово у робочих зошитах виконати завдання, що на ст. 110 - 111.
Тема: "Вагітність. Ембріональний розвиток людини. Плацента, її функції." Завдання: опрацювати п. 61 підручника, у робочому зошиті письмово виконати завдання на ст.112. |
12.05
13.05 |
Історія України
|
Тема: Архітектура та образотворче мистецтво (архітектура, образотворче мистецтво, музика)
Опрацювати параграф 36 Практичне заняття Тема: Історико-культурні пам'ятки України доби бароко (написати міні-есе на дану тему) |
14.05
15.05 |
Історія всесвітня
|
Розділ VI Східний світ у XVI-XVIIIст.(оглядово)
Тема: Індія, Персія, Китай, Японія.Розвиток культури у цих державах Опрацювати параграфи 30-33 |
15.05
|
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
|
" Не пожадай майна і жінки ближнього свого ".
Біблійна розповідь про царя Давида . Притча Бруно Ферреро " Якого вовка ти годуєш ". ₴ 25 |
14.05
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
До 22.05
|
Українська мова
|
Повторення вивченого. Звертання та вставні слова.
₴32-33. Класні вправи: 473, 475 (письмово), 474 (усно). Д/з ₴ 32, 33. Скласти 10 речень (5 зі звертаннями, 5 зі вставними словами). Звертання і вставні слова підкреслити. Повторення вивченого у 8 класі. Однорідні члени речення. Відокремлені члени речення. ₴28-31; ₴34-38. Класні вправи: 471, 472. Д/з Впр. 476 (переписати, відокремлені члени речення підкреслити). Підготуватися до мовної вікторини наступного разу в зумі. Повторення вивченого у 8 класі. Мовна вікторина (ч. І) Урок відбувся у зумі Д/з Повторити все вивчене протягом року. Підготуватися до ІІ частини мовної вікторини. ІІ частина відбудеться наступного разу в зумі. Запрошення вишлю пізніше |
19.05
21.05 22.05 |
Українська література
|
||
Зарубіжна література
|
Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр
|
|
Англійська мова
|
Контроль читання.
(19.05) |
|
алгебра
|
§25,26;
№983, №985; конспект у вайбері
§25,26; завдання у вайбері
повт. §20-26; завдання у вайбері
|
19.05
20.05 |
геометрія
|
Розв´язування задач № 960-964
Домашня самостійна робота №5 ст.181
|
|
БІОЛОГІЯ
|
Тема: "Постембріональний розвиток людини." Завдання: опрацювати п. 62 підручника, у робочих зошитах заповнити таблицю на ст.113. Заняття проведемо на платформі zoom о 11 год. Прошу всіх підключитися..
Контрольна робота з тем : "Ендокринна система. Розмноження та розвиток." Завдання: повторити п.53 - 58 та п.59 - 62 підручника, підготуватися до написання контрольної. О 11.00 - 11.45 год завтра ( 20 березня ) бути всім на зв'язку !!! |
19.05
20.05 |
ІНФОРМАТИКА
|
ТЕМАТИЧНА РОБОТА
ІТ книга урок 46, 47 ЗАВЕРШУЄМО ПРОЕКТИ |
|
основи християнської етики
|
Ісус Христос - Учитель і виконавець заповіді любові .
Іван 15,9-14 . " Я - християнин " ( За Бєловим ) ₴ 29 . відео "Навчи мене, МАРІЄ....." |
|
Історія України
|
Тематичний контроль теми:"Українські землі в 20-90-х роках XVIII ст."
Узагальнення до курсу"Історія України в контексті епохи раннього нового часу" |
21.05
22.05 |
Історія всесвітня
|
Повторення вивченого матеріалу
|
22.05
|
Назва предмету
|
завдання
|
Термін виконання
До 29.05
|
Українська мова
|
Повторення вивченого у 8 класі. Ораторська майстерність. Мовна вікторина (ч. ІІ)
( Урок відбувся в зумі) Д/з повторити все вивчене Впр. 470. |
26.05
|
Українська література
|
||
Зарубіжна література
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Створення віртуального музею улюбленого письменника.
Д/з Використовуючи засоби інтернету, створити елементи експозиції творчості улюбленого письменника. |
26.05
|
Англійська мова
|
||
БІОЛОГІЯ
|
Урок - узагальнення на тему: "Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем людського організму." Завдання; опрацювати текст у підручнику на ст.281 - 283.
Урок - узагальнення. Поміркуй! І.І. Мечников обгрунтував теорію ортобіозу - правильного життя. Що означає, на вашу думку, правильне життя? У робочих зошитах письмово дати відповідь. |
26.05
27.05 |
алгебра
|
повт.§20-26; ст.252(№1-3)
повт.§13-19; ст.252( №4)
|
26.05
27.05 |
геометрія
|
||
ІНФОРМАТИКА
|
ПІДСУМКОВИЙ УРОК.
ЗДАЄМО ВСІ ПРОЕКТИ. |
|
Історія України
|
Повторення
Повторення |
28.05
29.05 |
Історія всесвітня
|
Повторення
|
29.05
|
Немає коментарів:
Дописати коментар